Saturday, December 11, 2010

Outing = Dating ^_^

letihnya outing hari ni..mula2 aku nak ikut kawan2 aku g mid valley tgk cite Harry Potter..tapi apakan daya nya, aku xtau mcm mane nak g mid..so aku buat keputusan utk tidak menghadirkan diri..hohoho..

tapi dengan secara tetibe, izz ajak aku kuar sbb dia nak tebus masa dia dgn aku sebab semalam satu hari dia x mesej aku..so, aku kuar jgk laa dengan dia..tp perancangan awal nak g mid..tapi kami plak xtau jalan nk ke mid..huhuhu..so, seperti biasa kami pergi ke Sunway Pyramid..hahaha..boring betul asyik g tempat yg same je..

hari ni aku keluar berbaju kurung modern kaler hijau lumut muda..perghh!! awek cun!! (perasan)..hahaha..tapi mmg agak terseksa aku pakai baju tu dgn kain kembang payungnya teramatlah ssh utk aku bwk motor tadi..kalo jalan apatah lagi.. terkepit habis!! dengan kasut tumit setiggi tiga inci membuatkan aku berjalan seolah2 seperti model yg sedang berjalan di atas jalan raya..memang macam perempuan melayu terakhir..hahaha..

okey, sampai je klang terus naik bas rapid KL..naik2 je, hidung aku dihidangkan dengan bau yg teramatlah menyesakkan nafas aku..perghhh!!! cilaker punye taik..ntah siapa yg buang hajat kat dalam bas tu..nak muntah aku dibuatnya..bongok betul..pemandu bas tu pun satu, bukannya nak bersihkan dulu najis tu..tp nk wat mcm mane..terpaksa laa menahan bau yg sememangnya x menyenangkan langsung tu..huhuhu..bila da sampai PKNS, ramai plak remaja2 yg masuk bas tu..tp masing2 sume tutup hidung sbb najis tu..hahaha..yg mata aku plak tiba2 tertancap pada sebentuk muka yg agak aku kenali..Shah Ozair!!! fuhhh..betul ke dia?? tgk hidung mmg mcm hidung dia..tp muka dia x berubah langsung..tp betul ke dia?? mcm x caye je..shah adalah groupmate aku time kem kepimpinan usahawan kat UKM dulu..dan dia adalah ketua group aku..huhu..watever laa...dia pandang aku pon mcm xkenal je..kalo dia da buat mcm tu, aku lg laa buat2 x kenal langsung bila aku pandang dia..hahahaha (gelak setan)..


sampai je sunway, kitorg terus ,MENUJU PUNCAK!! (tetibe)..ehhh xde laa...kitorg terus g cinema..masuk je kaunter, perghhh!! ramai giler umat manusia di situ..kitorg kuar balik..tp x sampai 5 minit da berubah fikiran..masuk balik cinema dan beratur smpai ke toilet..mmg panjang giler barisan..lepas sampai kaunter, terus choose nk tgk cite Narnia 3D..sementara menunggu masa nk tgk movie, kitorg g makan kat KFC dulu sambil sembang2 penuh makna..hehehe..lps tu, TGK MOVIE TIME!!! masuk cinema, ambek spek 3D yg besar dan berat tu..haha..semangat ni sbb 1st time tgk movie 3D..hahaha..

after that, kitorg pon balik..sampai je klang, aku terus naik bas..da masuk dlm bas, tetibe je aku ternampak akim..dia pon ingin menawarkan diri utk duduk di sebelah aku..aku pon bg je laa..after that dia bukak cerita dengan mengatakan "aku nmpk ko ngn pakwe ko td"..perghhh!! menyengat siot ayat dia!!! mmg terkejut beruk aku td..hohoho..

papepon, hari ni aku sangat gembira..hehehe..dan hari ni jgak aku dapat kebenaran tuk menukar relationship aku kat fb..and now my status is In Relationship with Izzuddin Mohamed Diah!



2 comments:

tiqa arif said...

moge kebahagiaan intan dgn idin kekal...wt slameny.. amin..

Unknown said...

thanks..^_^