Friday, December 3, 2010

Hari Pertama

Hari Pertama?????
jangan pk hari pertama perkahwinan ek..hari ni merupakan hari pertama aku mengikuti kursus LAKE under SUK kat Hotel De Palma, Shah Alam...seronoknye berada di tempat pertemuan pertama dengan kekasih hatiku..hehehe..aku igt lagi lif yg hampir membawa kepada pelanggaran antara aku dan dia..hahahaha..saya suka disini..mengenang kembali peristiwa dahulu...eeee bestnye!!! hahahaha (over plak aku ni)..

ok2..back to the title!
kawan2 yg follow - Najwa, Izzati, Nana, Hanie, Aisya, Kak Ame, Caie, Mirza, Hafiz ngan Nazrul..gerak dari UNISEL pukul 3.00++ pm..sampai 4.30++..check in..dapat bilik no 212..share bilik ngan Najwa Thaqifah..kat tingkat dua ni bilik sume ada 2 katil single..kat tggl 3 (tmpt aku stay time 1st time dtg) bilik queen bed..papepon, tingkat 2 lagi best kot..hehehe..wifi kat cni laju giller..tu yg aku leh on9 ni..nasib baik aku bwk laptop..leh main FV sekali..hehehe..game peberet aku tu..tp time cuti je aku main..huhuu..

aku igt nk upload gmbr, tp aku x bwk plak cable hp aku..so, xdpt laa nk upload..huhuhu..
next laa aku upload..hehe..nak tido laa..eok pagi kene bangun pagi2 gile..kul 4.30 kene bangun..huhuhu..
k laa..nyte.. Assalamualaikum..

No comments: