Friday, December 10, 2010

Gambar-gambar sekitar Kursus Kepimpian di Hotel De Palma, Shah Alam

inilah antara insan-insan yg sudi menghantar kitorg naik bas sebelum bertolak ke de palma..insan-insan itu adalah Zuria Aini (kemeja putih), Nor Syafira (baju hijau) dan Nureenfatihah (kemeja biru kotak-kotak)..



makan time!!! time ni makanan x bape best..tp air dia best..air grape je..huhuu..


posing2 selepas makan..hehehehe...
sebenarnya dlm gmbr ni aku mau menunjukkan cincin emas belah rotan di tangan dan juga inai di kuku..ahakzzz...macam baru lepas bertunang je..ramai yg tanya aku "dah bertunang ke??"..and of kof jawapan aku "belum lagi"..hehehehe..

whooooppssss whooopppssss!!!! siapakah ini??? inilah dia Hencik Ahmad Mirza Izrand bin Ahmad Zaki a.k.a GEMUK!!! hahaha..aku pon xtau kenapa aku panggil dia gemuk..padalah dia slim je..hohoho..xpe laa..special sket kalo aku pggl dia gemuk..x gitu?? hahaha.. agak bahaya jgk gmbr ni dipublishkan kat cni..byk kali jugak aku berpikir utk mempublishkan gmbr ni..tp apa salahnya kan..kawan2 je..hehehe..
(bie jgn marah ye..hari tu saya tgk gmbr awak berdua dgn kawan perempuan awak rapat2 mcm ni, saya x marah pun walaupun perasaan cemburu meluap2 didada..hehehe)

tp disebabkan gmbr ni jgk laa sudah ada berlaku skandal antara aku dan dia..kuang asam betul kpd sesiapa yg mereka-reka cerita antara aku dan dia ni..

dengan Miss Saidatul Raihanah a.k.a Nana..hehehe..chumell je dia ni..aku suka tarik pipi dia yg gebu tu..hahahaha..(lepas tu pipi aku kene tarik ngn dia balik..hohohoho)

rest time!!! juz minum air kopi ngn makan samosa ngn kuih seri muka..enak banget!!!


hahaha..time ni agak kelakar jugak..si Najwa (owner kamera n sume gmbr2 ni..hehehe) kene paksa senyum ngn aku..dan akhirnya tergelak sakanlah dia..hahaha..aku snap gmbr ni..wakakakak!!

dalam bilik aku (room 212)..kesian najwa..nmpk setengah je dr muka dia..hahahaha...padan muko..muka aku jugak yg nampk cantik di tengah tu..hehehe ^_^!!

gmbr yg agak blur sket ni actually dr kamera hp aku..huhuhu.. 

sedapnya makan aiskerim..ni 1st time aku merasa aiskrim mint..mmg berangin n sejuk giller mulut aku..hahahaha
ngan Wan Ashaari a.k.a Chuk EE..hahahaha..suka sgt nk ambek gmbr ngn aku ek..fofular ke I ni?? hehehehe..papepon, lawa jgk gmbr ni..hehehe..

seronok korg ek bergambr tanpa aku..huhuhu..

time aku dorg da posing nk ambek gmbr, tp aku sempat menyelit kat tgh2 tuu..hahaha..papepon, muka aku mesti ada!!! hahaha

ngan Encik Izwan Suhadak a.k.a cik su (yg berkain pelekat tu), mentor kami..sempoi je dia kan..hehehe...
kat dalam bilik seminar..

inilah group multimedia yg join kursus ni..tp sayangnya dua org telah meninggalkan kami kerana mereka telah lari dari bilik seminar untuk menuju ke restoran unutk makan! hohoho
gmbr terlalu blur sebab org yg mengambil gmbr ni mybe xtau nk menggunakan kamera dgn baik..hahaha 
berdiri (dari kanan) - mirza, nazrul, encik su, hafiz, caie
duduk (dari kiri) - aku, hani, zati, najwa dan nana.

lunch time!! paling best makan time..kenyang perut aku..hahaha..

menunggu waktu utk berlepas pulang ke Unisel..

Caie, zati dan aku..masing2 menggendong beg..hahaha

rakaman utk detik2 terakhir di Hotel De Palma Shah Alam..
Najwa x hbs2 buat muka senget dia tu..hahahaha

best!! kesian gemuk..x cukup tidur agaknye..sbb tu mata dia kuyu je..hahaha..
dari kiri - hafiz, nazrul, caie, mirza, aku, hani, zati dan nana..

aku suka gmbr ni..cantik je..tp x seimbang..huhuhu..
dari kanan (atas) - kak ame, caie dan hafiz
dari kanan (duduk) - aisya, aku, nazrul, mirza(gemuk),hani, zati dan nana

i hate u!!!huh..punyela sopan dan ayu aku duduk bersimpuh kat depan tuu, boleh plak korg menayangkan tangan2 korg yg hodoh tu di atas kepala aku..smpai nye hati..huhuhuhu T_T!!
gemuk nmpk nakal giler buat muka mcm tu..hahahahaha!!!
dari kiri - nana, najwa, hani, mirza (gemuk), aku
dari kanan(atas) - nazrul, caie dan hafiz.

dalam bas..hehehe..

nmpk kecik je aku belakang tu..hehehe..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
=====================================================================

demikianlah al-kisah aku dan kawan2 bila berhadapan dengan kamera..hehehe..papepon, mmg best bila berposing!!! hahahahaa...

No comments: