Tuesday, December 14, 2010

Fundamnetal of Programming

hari ni hanya belajar Fundamental of  Programming..dari pukul 8.00 pagi hingga pukul 1.00 ptg..mula2 blaja dlm kelas..perghh..sumpah aku x tahan..aku dapat faham sikit2 je..yg selebihnya aku x faham sbb aku ngntuk dan juga lapar..perut aku pun dah kembang kempis menahan lapar..mmg x tahan giller..lps tu kelas dalam lab plak..yg ni lagi laa..kene blaja wat coding gune Visual Basic C++..susahnya laa..lambat betul aku pick-up td..asyik x jadi je coding aku..ssh betul..papepon, aku berjaya membuat coding itu dgn bijaksana sekali!! hahahahaha..

dan ini adalah assignment kami yg pertama..tapi yg ni aku buat sndiri laa..with no error!! bijak x?? hahahaha..


ni coding yg aku buat..

inilah hasil outputnye..

so, demikianlah cerita hari ini..huhuhu..

No comments: