Sunday, December 12, 2010

Saya Sayang GEMUK!!!

ingin saya memperkenalkan kucing kesayangan ku yg diberi nama Gemuk (nama sementara)..ianya berumur sebulan lebih.. bermata bulat kaler biru (anak kucing mata nya pasti kaler biru), berbulu panjang, gebu, lembut, menggerbang..berkaler kelabu dan putih..ianya x suka di pegang..sesiapa yg terlihat si Gemuk pasti akan tergoda dengan kecomelannya dan kebulatan dan ketembaman badannya..mereka juga pasti akan teringin memiliki si Gemuk..tapi, saya tidak akan sesekali membenarkan sesiapa mengambilnya dari saya..saya juga xkan jual si Gemuk saya..sebab saya sayang Gemuk.. saya cinta Gemuk..saya rindu Gemuk..

kepada si Gemuk..makan banyak2 tau biar badan bertambah bolat..hehehe..dok umah jangan nakal2 tau..jgn berak merata2..nanti saya x bg awak masuk dalam rumah lagi..hahaha(gelak setan)






saya suka gmbr ni..comelnye Gemuk




bolat sungguh mata si Gemuk.




I LOVE YOU MY GEMOK!!!

No comments: