Thursday, December 2, 2010

saya suka gadow dengan anda

sejak 29 nov (isnin) yg lalu, aku da start bertekak jari jemari (menaip) dgn sorg mamat yg bernama Ahmad Farid di wall Izz..punyala seronok bertekak sampai hati aku panas je baca komen mamat tu yg menganggap aku x bape nk cerdik and pandai..HELLO BRO, org yg kau anggap x bape nk celik dunia ni skrg da belajar kat UNISEL tau..dalam kos Multimedia lagi..kau tau ke?? kalo xtau ko senyap2 je k..

sedap2 je dia nak berceramah dekat aku..otak aku ni pon penuh dgn ayat2 ceramah yg aku nak bg kat kau..tggl tggu masa je utk menceramah kau balik..ngaahahahahaaaa..

sejak dari mula lagi aku x bape berkenan dengan kau and orang2 yg bersekutu dengan kau..sebabnya orang2 macam kau ni asyik pk pasal nak cari duit je..mmg la x salah nak cari duit..tp caranya baaaaaaanyaak lagi melainkan kene kumpul org banyak2 n collect duit dr dorg..x ke kau rasa keji perbuatan kau tu?? mmg laa niat org tu nak join pon sbb nak cari duit..tp dibuatnya org tu x berjaya, ape yg kau nak bg kat dia??? sanggup ke kau pulangkan balik modal org tu?? entah2 duit org tu burn mcm tu je..


kenapalah laa Izz boleh terjebak dengan bisnes merepek mcm ni?? bisnes tu ada kelulusan dr kerajaan je?? kalo ada, meh cni bagi tunjukkan kat aku sijil kelulusan tu..aku nak tgk..

haisshhh..pelik tol aku dgn org zaman skrg ni..masing2 da desperate yg nak cepat kaya..dunia ni da nak kiamat, buat laa banyak2 pahala sket..usia dunia ni da x lama lagi dah..bersiap sedia je laaa...

kepada encik Ahmad Farid ..saya suka gadow dgn awak..sbb setiap ayat awak buat saya rase geli hati dan anggapan awak terhadap sy teramat-amatlah mengcewakan hati saya..saya bukan org yg x bape nak pandai ye..saya punyai ilmu didada..hahahaha..sekurang2nye sy sempat doakan awak..x macam awak yg mengutuk saya yg bukan2..terima kasih utk itu..semoga kata2 awak akan dipulangkan kembali kepada awak..aminnn..

ketika ini, saya masih menuggu balasan dr awak..x sabar2 rasanya nak berdebat dengan awak lagi..saya nak tau sejauh mane kemampuan awak berdebat dengan saya..sedangkan kawan sy yg duduk kat UM tu pun boleh kalah debat dgn saya walaupun sy hanyalah budak UNISEL sahaja..hahaha..saya teror tau kalo berdebat dgn menggunakan jari jemari (menaip)..tapi sayangnya masa saya on9 terlalu singkat sbb saya tidak mempunya broadband yg boleh dibawa kemana2 saje utk on9..dan saya hanya boleh on9 jika duduk didalam lab sahaja..huhuhu..

okey laa..mau tggu balasan dari kau lagi..ngaaaa

No comments: