Friday, December 10, 2010

Balik rumah!!

setelah 2 minggu tak balik rumah, rase ridu pada family terasa mencucuk2 tangkai hati..bila dapat tau hari ni kelas networking cancel, pagi2 lagi aku bangun sebab nak balik rumah..best giller dapat balik umah! hehehe..seawal jam 9.30 pagi aku da membonceng motor kesayangan aku sebab nak balik..hahaha..bila da sampai jeram, masuk je perkarangan rumah aku, hidung aku telah dihidangkan dengan bau durian yg sedang ranum kat atas pokok(tgh tggu masa nk gugur je)..memang meleleh air liur aku!!! hahaha

masuk rumah terus carik mak ngn abah seab nak salam..mak aku terkejut sebab bukak je mata terus nampak muka aku..hahaha..rindu giller kat mak!! muah muah muaaaaaahhh!!!!!

lepas sarapan (sebelum balik x sempat sarapan) aku terus bukak durian n makan!!! hehehe..best giller makan durian tanpa gangguan..hahahaha..tgh hari plak mak masak sup tulang lembu..perghhh!!! suke betul aku korek2 tulang lembu tu sbb nak makan isi tulang lembu..hehehe...

kepada akak-akak n abang-abangku, jgn jeles sebab mggu ni adik yg akan ahbiskan buah doyan tu!! hehehehe...




suka aku tgk buah doyan yg tgh gayut2 kat atas pokok tu...aku bukak je helmet pagi tadi terus dongak tgk pokok durian..byk buah lagi..kenyang perut aku makan doyan lps ni.hehehhee...

No comments: