Sunday, December 26, 2010

jika kau turut begitu..

bila aku menonton cerita korea, pasti aku terasa mahu jadi seperti heroin dalam cita tu..dicintai dengan sepenuh hati oleh si jejaka..tanpa rasa segan silu, si jejaka meluahkan perasaan terhadap gadis yg dia cintai di hadapan semua orang..airmata yang mengalir menjadi petanda kegembiraan bahawa dua hati kini menjadi satu..

alangkah gembiranya aku jika situasi yg dilakonkan di dalam filem2 korea itu benar2 terjadi kepadaku..tapi biarlah..semua tu hanya mimpi bagi aku..:'-)

harapan yg aku bina di dalam hati, biarlah hanya aku sorg je yg tau..tak semua orang mampu menunaikan impian aku..termasuk jugak dia..aku hanya mampu berharap suatu hari nanti dia pasti akan membahagiakan aku untuk selama-lamanya..


sayang..aku menyayangi mu dengan sepenuh hatiku..walau apa pun yg berlaku, kau tetap yg pertama di hatiku..tiada yg kedua dan tiada yg ketiga..begitu juga yg seterusnya...impian ku hanya untuk hidup bersama mu..aku mampu menerima tingkah laku mu dengan sepenuh hatiku..kerana sekali aku terlanjur mencintaimu, biarlah ianya terlanjur untuk selama-lamanya..memori-memori yang kita bina, ianya akan tersimpan kukuh dihatiku..biar jarak yang memisahkan kita, tapi biarlah hati kita akan saling terpaut buat selama-lamanya...

----> biarlah kebahagiaan kekal utk selamanya..

No comments: