Monday, December 6, 2010

hari kedua dan terakhir.

hari ni merupakan hari isnin bersamaan dengan 6 Disember 2010 / 29 Zulhijjah 1431..dan esok merupakan hari selasa bersamaan 7 Disember 2010 / 1 Muharram 1432.. Selama Menyambut Awal Muharram kepada semua followers (walaupon hanya ada 7 org sahaje) .. hehehehe..

ok2..aku nak sambung cite psl kem kat hotel yg 3 hari 2 malam tu..hari tu aku xdpt nk update blog sbb secara tetibe wifi xdpt disambungkan plak..aduhaii..saje je tau hotel ni nak mainkan perasaan aku yg tgh membara ingin on9..hohohoho..

hari kedua - kene bangun seawal jam 4.30 pagi sebab fasi suruh turun ku 5.15..perghh..sakit giller hati aku..fasi lain mnx turun kul 5.30, tetibe dia up jd 5.15..perghhh!!! memang menyirap la aku..tp xpe laaa...dia buli kitorg, kitorg buli dia balik..kul 6.00 pagi baru sume org turun..agagagagaaa..padan muko dio!!! sepanjang hari kedua, memang teramat menyeksakan bagi aku..sbbnye pagi2 buta lagi aku da sakit perut tahap rasa mcm nk guling2 atas lantai je..memang sakit giller..pastu bermula laa sesi ceramah..mase ni, ceramah dia mmg menyerap sampai ke hulu hati laa..tapi kesedaran tu agak payah jugak nak timbul..huhuhu..lps tu, lunch time!! perghh..mmg bonchet aku makan kat sane..sedap2 giller makanannya..mmg terliur je tgk sume lauknye..termasuk ngn desert nye, mmg juling mata aku nak memilih..rasa nak makan semua je..tp kene igt jgk an, sume org pon nak merasa jgk.,..lgpon perut aku ni x muat nak sumbat sume sekali..heheheh..malam plak, fasi bagi pelepasan seawal jam 10.30 malam..ni 1st time aku g kem yg dpt balik awal..hahaha..best giller..tp kul 12 jgk aku tidur..hoho..

hari ketiga - bangun pagi2, tp mata ssh giller nak bukak..alarm bunyik kul 4.30 tp di snooze kan selama 5 minit sehingga 4 kali..hohoo..akhirnya pukul 5 baru kuar dari selimut..hari ni yg paling best sebab da berkobar2 nak balik..hahaha..tp lunch yg paling best..paling byk arh aku makan..kalo sebulan dpt mkn free mcm tu, mau naik 10kg berat badan aku..hahahaha..

secara kesimpulannya, perkara yg paling seronok yg berlaku adalah MAKAN!!! hahaha..
lain kali laa upload gmbr sbbnye tiada gmbr didalam simpananku..hohohoho..

pssstttt ---> badanku da terasa berat..hahahahahaa!!!!

No comments: