Sunday, December 19, 2010

Assignment!!!

fuuhhhh..minggu ni banyak giller assignment yg nak kene buat..dari hari isnin sampai hari jumaat..ada je assignment yg masuk..dari hari isnin sampai hari rabu, assignment yg dapat semuanya kene submit hari isnin sebeum jam 3 ptg..perghh!! lecturer2 ni sume da pakat berjanji nak kenekan kitorg ke?? saje je nak bg mata kitorg bengkak2 sebab nak siapkan assignment yg bertimbun2 tu..hatoiiii..-_-!!

tapi..

dengan ini aku ingin membuat pengumuman bahawasanya ...


ASSIGNMENT AKU TELAH SIAP!!!! YEAH!!!

seronoknya aku rasa..heheh..selama 5 hari aku menyiapkan assignment aku akhirnya siap jgk..berkat usaha dan ketabahahn dan kesabaran aku ni..heheheh..

____________________________________________________

yg atas dan bwh ni adalah assignment typography..aku hentam je laa asalkan aku siapkan..heheheh

___________________________________________________

 yg ni assignment Lab 1 Photoshop 
task diberi - cari kasut yg kaler hitam dan putih..
- backround juz kaler Yellow, Green dan Red..
- kene wat iklan pasal kasut ni..
___________________________________________________



dan yg ini adalah assignment C++..senang je..x sampai setengah jam aku buat..heheh..
_________________________________________________

the end....

No comments: