Thursday, December 30, 2010

arh SUDAH!!! ^_^

hadoiyaii..skrg ni aku da TERminat cite2 Korea dan jugak lagu2 soundtrack cite2 yg aku tgk ni..hatoiii..MMG BEST GILLER ARH!!!

sekarang ni aku tgh layan lagu :
1) Full of Sunlight - Doremifasolasido
2)Waiting for the Time  - Doremifasolasido
3) Still/As Ever - You Are Beautiful (drama)
4) What Should I Do - You Are Beautiful (drama)(men)


(click utk dengar and utk download sekali)


(yg kanan - You Are Beautiful. yg kiri - Jeong Jun Il (Doremifasolasido)


keempat2 lagu ni membuatkan aku terjatuh cinta n kemaruk nk tgk cite korean..hatoiii..baru kini ku rasa mengapakah kawan2 ku dulu suka sgt tgk cite korea..citenye ROMANTIK GILLER!!! and lagu2 dia pon BEST GILLER!!!

haiiiihhh..kalaulah aku boleh rasa apa yg heroin2 dlm cite korea ni rasa, alangkah indahnya dunia percintaan aku...jika aku yg alami, sumpah aku xkn cari yg lain dah..n kalo dia nak cari yg lain pon aku xkn benarkan..hahahaha (gelak setan)..

bila aku tgk cite2 korea, kadang2 aku TERpasang impian nak BF mcm tu..hensem, romantik, pandai nyanyi, pandai pujuk, yg paling best sekali bila nak declare couple..perghhh!!! memang meleleh airmata..touching giller aku tgk..and sekali lagi aku TERberangan nak declare couple dlm suasana/keadaan mcm tu..ohh!! so sweet!! (ahakzzz)

tapi xpelah..aku tetap bersyukur dengan apa yg Allah bg kat aku..seorang teman yg sudi menyayangi aku dengan sepenuh hati..dari dulu sampai sekarang kehangatan cintanya masih membara..tak pernah surut walaupun sesaat untuk aku..special thanks for u my love..^_^


bie..intan tetap sygkan bie walau dalam apa jua keadaan..hubungan kita membuatkan intan lebih bersikap dewasa dan tidak bersikap pentingkan diri sndiri (walaupun adakalanya sifat keanak-anakkan tu melebihi dari segala2nya - biasalah, anak bongsu kan..hehehe)..papepon, SARANGHEO..hehehehe ^_^

---->hati sedang membara

________________________________________________
Post a Comment